Για την Ημέρα της… Δημιουργού, 8/3.  

    Αιδοιο-δ’ηνία    

Όταν στις κλίνες των λεξικών πάψουν οι μήτρες να γεννούν υστερίες
και η αιδώς αποκληρώσει το παιδί που έκρυψε ανάμεσα στα πόδια μας,
τότε ίσως κρυφτούν οι ταλαντωτές πεοπαλινδρομήσεων
απ’ τη σκιά των υ-πέρλ-αμπρων ωοθηκών μας.
~~~~

Κάνει σε καμία/κανέναν εντύπωση γιατί η λέξη υστερία μοιάζει τόσο με τη λέξη «υστέρα»(στα αρχαία: η μήτρα); Ή μήπως γιατί το αιδοίο, αυτό που τόσο περίτεχνα βαφτίζουμε «ευαίσθητη περιοχή», μοιάζει με την «αιδώ»(στα αρχαία: η ντροπή); 
Ή μήπως γιατί η ευαισθησία μιας γυναίκας στο μυαλό πολλών περιορίζεται μόνο στα έξω γεννητικά της όργανα, ενώ για όλα τα υπόλοιπα είναι ένας σάκος του μποξ, ανθεκτικός σα βράχος; Βέβαια, όταν μας συμφέρει, η γυναίκα είναι το άβουλο και υπερευαίσθητο μυξιάρικο πλάσμα, έρμαιο των ορμονών της, με νου μονάχα για ρομάντζα και πέρλες που, όμως, δεν τις έχει τόση ανάγκη όση νομίζετε ή όση πουλάει (στην κυριολεξία). 
Και αυτό, γιατί έχει υ-πέρλ-αμπρο σώμα (και μυαλό), ευλογημένο από τη φύση να θαυματουργεί· γιατί είναι η ίδια ένα θαύμα αγγελικά πλασμένο, αλλά και φύλακας άγγελος. Κι αν δεν ήταν έτσι, δε θα διάβαζες καν αυτό το κείμενο τώρα, κι ας σου έμαθαν στα θρανία των πατριαρχικών λεξικών πως ο άνδρας γεννά (γονιμοποιεί) ενώ η γυναίκα μόνο κυοφορεί και τίκτει… Οι ορισμοί είναι για να επαναορίζονται.

Η αιδοιοδυνία είναι μια άλλη λέξη που έμαθα στη σχολή μου: είναι το χρόνιο αιδοιικό άλγος, σπάνια κατάσταση ευτυχώς, σε αντίθεση με το χρόνιο ψυχικό άλγος που προκαλεί ο σεξισμός σε όλα τα θύματά του. Ο σεξισμός εκείνος που επικάθεται και στριμώχνεται σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας, όπως η εκνευριστική σκόνη. Φτάνει πια, είμαστε αλλεργικοί σε κάθε είδος σκόνης. 

Οι ταλαντωτές πεοπαλινδρομήσεων είναι αυτοί που όλοι καταλάβατε, μη σας κάνει εντύπωση και μη γελάτε πονηρά. Όταν μιλάμε, πάντως, για ισότητα, δεν επιτρέπονται παλινδρομήσεις σε εποχές παλαιολιθικές. Η διαδρομή πρέπει να είναι μονόδρομος και να κοιτά μόνο μπροστά. Και είστε πολλοί που βολεύεστε με το σύνθημα «εμπρός-πίσω» που πίσω-πίσω σημαίνει στην πράξη. Δε θα σας περάσει

Τέλος, το δια (δι’, κουτσουρεμένο στον τίτλο μου: δ’) είναι πρόθεση και, δηλώνοντας τρόπο/μέσο, συνοδεύεται με πτώση γενική. Πρόθεση ενός φεμινιστικού κινήματος ξεκάθαρη μα και πολύ παρεξηγημένη, πτώση αιώνων που σιγά σιγά γίνεται απογείωση (και δε θα ανεχτούμε άλλη προσγείωση), τοποθέτηση πολύ πολύ συγκεκριμένη και καθόλου γενική.
Με μια εξαίρεση, για τις ανάγκες του τίτλου, η πτώση γίνεται ονομαστική, γιατί κατονομάζουμε και καταγγέλουμε κάθε πράξη που μας βάζει διαρκώς τρικλοποδιές και προκαλεί χαιρέκακα την πτώση μας. 

Πάντως, δε θα έπρεπε να κάνει σε καμία και κανέναν εντύπωση ότι κάποτε το αιδοίο αυτό θα έχει τα ηνία (αιδοίο+διά+ηνία=αιδοίο δια ηνίων, λοιπόν). 

Ή μήπως τα έχει ήδη; 

Photography credits: Bookaterian

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: